Доставка і оплата

Графік роботи інтернет магазину:


Ми працюємо 6 днів на тиждень крім понеділка і державних свят з 9:00 до 18:00. Всі питання по замовленням в телефонному режимі просимо задавати в робочий час.

Доставка і оплата по м Ужгород та Україні.

  
Всі замовлення обробляються і комплектуються у вказаний вище робочий час. Після замовлення наші співробітники зв'яжуться з Вами для підтвердження (і можливо, зміни) замовлення, а також узгодження способу доставки і оплати зручного для Вас. Без підтвердження замовлення побутова техніка доставлятися не буде.

Доставка і оплата по м. Ужгород.


Доставка по м Ужгород здійснюється в день замовлення з 14:00 до 18:00, або в інший обумовлений з Вами день та час. Оплата при отриманні.
Вартість доставки замовлень дрібної техніки становить - 40 грн. (До під'їзду)
Вартість доставки габаритного вантажу по м. Ужгород - 70 грн. (До під'їзду)
Вартість доставки до дверей по м. Ужгород від 70 грн. (Обумовлюється окремо в залежності від габариту і поверховості будинку)

Доставка і оплата по Україні:


Компанією-перевізником "Нова пошта" або "Делівері" по тарифам перевізника за рахунок покупця!
Оплата товару відбувається при отриманні товару на складі транспортної компанії у Вашому місті. Вартість замовлення (накладений платіж)  + 2% від суми + вартість перевезення згідно тарифів компанії перевізника (для замовлень до 5000 грн.).
100% Передоплата проводитися шляхом перерахування через Банк на розрахунковий рахунок продавця згідно суми замовлення (для замовлень більше 5000 грн.). Після отримання коштів ваше замовлення буде відправлено за Ваш рахунок згідно тарифів
компанії перевізника.
Термін доставки замовлень по Україні відповідно до строків заявлених транспортною компанією (в середньому 3-5 днів).


Обмін та повернення товару на протязі 14 днів з моменту покупки.


Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо.


   
А також повинні бути збережені:

  •     повний комплект товару;
  •     цілісність і всі компоненти пакування;
  •     ярлики;
  •     заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт, гарантійний талон з печаткою та датою продажу, висновок сервісного центру, касовий або товарний чек.


Ми завжди йдемо на зустріч нашим новим та постійним  покупцям. Приємних покупок. Дякуємо що Ви з нами.